mamma-stina

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av stina andersson - 2 oktober 2011 22:12

Söndag... Idag har vi travat ved.. igen.

MEN nu är det iaf bara 1 pall kvar! Känns himla skönt!

    

Moa och pappa per-arne fick stapla de innersta travarna så att de va ända upp till taket. Vilket de två första raderna är nu!


 

Lilly bus ville att jag skulle ta kort på ett ved trä. Så då får man ju göra det!


Anna och John var hos "gammelfarfar" idag och vi var också där för att hälsa på!

"tomten" hade gömt godis ute som barnen fick leta efter.

De tyckte att det var riktigt kul och kollade mycket efter vart den lilla tomtenissen var...

Jag vägde mig iaf idag. Inte så himla underbart!

Jag vet att jag har gått upp mycket och jag trodde faktiskt att det var mer...

Hade gått upp 4kg och väger nu exakt 76,3kg.

Så imorgon hoppas jag att jag kommer klara av att sluta med socker och allt sött, sliskigt!

Nu ikväll äter jag godis och dricker cola förhoppningsvis för sista gången på länge.

För idag såg jag verkligen hur stor jag blivit och nu vill jag verkligen bli smal, hälsosam och må underbart igen!


Efter att vi träffat anna och john hos farfar åkte vi hit för att gräva mask.

Ja.. vi skulle inte fiska men de skulle göra det.

Julia och Moa var hur glada som helst och älskade att få vara med och leta efter mask.   


*hmm* vad har vi gjort mer idag då...

Barnen fick fika lite bulle och de var nöjda... Jag däremot ville inte ha bulle... de är inte särskilt goda!


När vi åt middag idag tappade lilly massor med mat på golvet... RIS säger jag bara.

Efter det var hon så underbar att hon "simmade" i maten på golvet.

  


Efter maten gick vi allihop ut igen för att trava ved.

Barnen lekte med ficklampor medan jag och per-arne hade kul med veden!

Efter veden var det lägg dax.

på med pyjamas och sen åt vi varm oboy och tunnbröd macka till kvällsfika.

Barnen tyckte att det var jätte mysigt att dricka varm oboy efter att de varit ute.

Sen sängen...


Här sover nu alla barnen, per-arne är på jobbet, Ice är ute och skäller medan jag tittar lite på sex and the city på 4an.

Gnatt!  


Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards