mamma-stina

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av stina andersson - 26 oktober 2011 22:57

Julia brukar alltid fråga mig; "är vi lediga idag, mamma?"... jajamensan... idag fick jag svara att hon var ledig idag..

men så värst ledig blev de iaf inte..

För idag har vi tillsammans städat julias och moas rum.

Det var riktigt skönt att få det gjort även fast det inte var så där super stökigt som det kan vara ibland...

Efter att vi hade städat deras rum, rensat filmer och bäddat rent i sängarna la vi lite pussel...

   

Pussel med moa, lilly och julia...


 

När jag tittade in i moas garderob fanns det någon liten där...

En lite spindel kanske? Njae... men en liten lilly som klättrade...

Just nu så klättrar hon överallt och river ut saker ur lådor så ofta hon bara kan!


Nej... nu ska jag titta färdigt på filmen som går på 6an... beerfest eller vad den nu heter... Inte så värst bra, men man måste ju såklart se färdigt den när man har påbörjat det hela   

God natt

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards