mamma-stina

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av stina andersson - 25 oktober 2011 21:07

Igår var vi till stan...

Mamma och anders hade varit till sundsvall och handlat.

Så de hjälpte då oss att handla lite också... en toalett stol!

Den vi har på övervåningen läker så vi behövde en ny..

Fast just nu står den i hallen, omonterad då såklart! *ha ha*

 

Barnen "provade" toaletten lite...


 

Fin toalett va?!


Tack för hjälpen med toaletten mamma och anders!!!

så alltså... på måndag kvällen for vi till mamma för att hämta lite grejor och fika lite!

Det var ju ett tag sen man sågs sist...


Idag, tisdag har jag bara gjort det vanliga...

Jag har städat, diskat och tvättat...


Nu på kvällen fick jag världens ryck och bestämde mig för att jag ville ha godis på kvällen.

Så jag och barnen for upp på affärn för att handla.

Sen hem och bada barnen, på med pyjamas, äta godis till "mio min mio", borsta tänder och nu ligger de till sängs...


På posten idag fick jag mitt buzzador paket!


Natusan!

'  

Bed time bath och bed time baby oil!


jag fick också rabatt kuponger om det är någon som vill prova dem...

Det är bara att säga till om man vill ha en kupong så man kan testa de här produkterna!


Nu på kvällen testade vi alltså de här natusan produkterna.

Både i badet (luktade hur gott som helst och de blev riktigt mys mjuka) och med massage...

Barnen var inte så överförtjusta i massage direkt... men jag ska prova göra det fler gånger så att de kanske vänjer sig med att få mys massage av mamma!   



     

Middag idag... potatisbullar och bacon....


Nu ska jag mysa lite med lilly innan hon ska sova...

sen blir det egen tid! MYS

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards