mamma-stina

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av stina andersson - 5 oktober 2011 16:45

Jag sitter här nu och gäspar.

För oj vad trött jag blev när jag satte mig ner.

Idag har vi varit borta mest hela dagen.

Först hälsa på per-arne på verkstan, ner till kläppe för att hälsa på anders (berit var ju inte hemma så det blev "bara" anders), till per-arne en snabbis igen, till Allshopen för att hämta paket (till verkstan), lämna paket hos per-arne och sen hem.

Väl hemma staplade jag in den sista veden. Ja... det är inte den sista veden men det sista som vi bestämde att vi ska ta in innan vintern.

De sista 5 pallarna är väl "inplastade" med presseningar så det borde gå bra i vinter.


Nu sitter jag med datorn och försöker leta efter en sak som jag inte ska blogga om.

Allt jag kan säga är att jag är riktigt irriterad!     

Nu ska jag iaf sluta med min lilla research och laga mat till mina hungriga vargar!

Idag blir det tomtegröt   och lite grovlimpa till det.

Super gott, men det liknar inte så mycket en middag!

*over and out*

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards