mamma-stina

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av stina andersson - 21 oktober 2011 19:48

Jag hade precis skrivit ett långt inlägg, men det försvann!

Underbart med datorer ibland! *suck*


Idag har barnen fått byta leksaker, vilket de såklart tyckte var super kul!

 

De fick faktiskt titta igenom nästan alla kartonger med leksaker...


Det jag igentligen skulle göra var att ta fram sakerna inför hallowen...

Fast jag hittade inte häx hattarna vilket var rätt trist...

men så är det ju när man har grejor överallt!


Idag kom Linda förbi en sväng...

Jag fick en jacka av henne vilket var riktigt komiskt för igår (eller var det i förrgår) tänkte jag att det verkligen var dax för en ny jacka...

Men nu slapp jag köpa en ny jacka för den här satt som en smäck!

tack så himla mycket för jackan Linda!


Just nu tittar barnen på Arthur 3 och har fredagsmys...


Jag ska titta på Idol snart..

fast jag tycker att det är rätt trist i år...


Först ska jag kika färdigt på en del bloggar...

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards