mamma-stina

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av stina andersson - 9 oktober 2011 20:35

Jag får nog börja med vad vi gjorde i fredags...

Vi åkte in och storhandlade. Moa och Jag handlade både julklappar (några) och massor av mat! Julia och Lilly var hemma hos mamma (med mamma)!   

Tack för hjälpen mamma!

 

Mycket mat!


I Lördags fick vi påhälsning av mamma och anders och fick en ny kökssoffa av dem!

Så nu är det en större kökssoffa i köket och den mindre är nu i hallen...

Skönt att kunna klä på Lilly ordentligt utan att behöva sitta i trappen!

Efter det hälsade vi på i Kläppe där det var lite busungar som de fick leka med.

Så farmor och farfar hann de knappt vara med   


   

Här har Julia tagit min kamera och knäppt lite kort.


 

Jag hade precis bäddat sängen, gått ner och sen kommit tillbaka...

Gissa vem som har gjort det!

 

På sängen låg det... nalle puh, nalle puh och nalle puh saker.

VEM älskar nalle puh??

JO LILLY! *he he* Lilly hade gjort sängen obäddad!



Idag var vi först uppe i garaget och städade lite.

Det blev rätt bra, men det är inte klart än.

För det finns ju alltid att städa i ett garage!

Efter städaningen for vi till mamma och Anders för att hjälpa till med köket

 

Så här vackert ser köket ut nu! Riktigt kul att få slita och förstöra lite   


Vi åt middag hos mamma och anders också!

MUMS med grillat, potatis sallad och sallad!


Här sover nu Lilly medan moa och julia tittar på kvällsfilm...

Själv ska jag nu stänga av och äta lite kvällsfika!

Go natt!

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards