mamma-stina

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av stina andersson - 4 oktober 2011 21:17

Idag var det dax för föräldrafest och det var hur mycket folk som helst!

Ja, det kändes så iaf.

Mycket barn och många vuxna.

Jag, Julia, Moa och Lilly åt ost och skink sallad eftersom det var lättsamt att ta med.

Det var gott men det värmde inte så mycket i magen   

Kallt som tusan var det ute så vi gick in efter mycket om och men.

För barnen ville ju så gärna vara ute trots kylan.


Jo, idag var jag på kyrkis också.

Där det däremot inte var så många barn och så många vuxna.

5 vuxna och 4 barn tror jag att det var.

Vi satt och surrade i lugn och ro medan barnen lekte.

Fast Lilly ville mest leka med mig   


Jag har knappt varit hemma alls idag.

For klockan 9 i morse för att lämna på dagis och kom hem klockan 3 för att fixa till föräldrafesten sen for vi igen (på föräldrafesten) och kom inte hem förrän runt halv 7 (tror jag det var).

Så nu sover Moa och Lilly medan Julia (som sov länge på dagis) tittar på film på hennes rum.

Själv ska jag blogga lite sen spela betapet innan jag ska äta kvällsfika med per-arne.

När han kommer hem då...

Nu blir det betapet   

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards