mamma-stina

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av stina andersson - 6 oktober 2011 19:18

Idag har jag och barnen städat konstant sen de kom hem från dagis.

De tyckte att det var jätte kul att få städa köket   

         

Barnen har städat så fint med mig idag   


   

Julia stal min telefon och tog lite bilder på dockvagnen bl.a

Men man orkar inte lägga upp ca 20 bilder (vilket hon tog mest på leksaker)


Vi har köpt en fin tvillingvagn för 300kr med hjälp av kära faster titti!

Tack så mycket för hjälpen titti, den är hur bra som helst och lättsam att köra!



Fin bild på mina små flickor!

LOVE THEM SO MUCH!   


Till middag blev det köttbullar, potatismos och lingonsylt.

Sen bestämde barnen att vi skulle göra en efterrätt också. Det blev kladdkaka med marsan sås till.

Mums fillibabba!


Nu ska jag lägga barnen (kvällsfika, borsta tänder och fixa kvällsfilm) sen blir det eventuellt lite egentid till tv:n...

Imorgon blir det östersund för våran del och storhandling.

Mamma är barnvakt till små trollen medan (fast moa följer nog med mig)...

Så himla skönt att man inte behöver ta med sig alla busungarna när man ska storhandla.

För jag gör en full vagn gånger två. För jag går in två gånger...


NU... lägga barn

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards