mamma-stina

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av stina andersson - 22 oktober 2011 19:43

Jajamensan... idag har jag jobbat... *njae* inte direkt!   

Idag har jag och per-arne varit på verkstan tillsammans..

Jag plockade ihop verktyg, slavade över honom och städade...

Vi var på verkstan idag eftersom Julia "bestämde" igår att "farmor faktiskt skulle vara barnvakt till dem"....

Så vi ringde och frågade berit och hon sa ja...

Så då fick Julia bestämma att hon, moa och lilly fick vara hos farmor fast vi igentligen inte behövde barnvakt!

Tack för hjälpen med barnvakt av bustroll idag berit!

och tack så mycket för maten! Den var hur god som helst!!!


Just nu sitter moa och julia nere på julias rum och har lördags mys...

medan lilly är på moas rum och har alldeles eget lördags mys med dora...   

Själv små tittar jag på en film som går på 3an.. fast jag har sett den förut.

Jag väntar igentligen bara på att det ska bli fångarna på fortet.. OM det är idag då alltså....

Nu ska jag logga ut!

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards