mamma-stina

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av stina andersson - 20 oktober 2011 19:16

Idag har vi bara tagit det lungt hela dagen..

Julia och Moa har varit på dagis i vanlig ordning medan jag och Lilly var hemma och slappade.

Innan vi skulle hämta dem åkte vi på Allshopen så att jag fick inhandla lite julklappar medan Lilly sov i bilen...

Sen hämta barnen och sen hem igen...

Hemma har vi lagat lassagne, kört 2 tvättmaskiner, diskat och städat köket (igen,ja)..

Alldeles precis nu kollar barnen på kvällsfilm...

Lilly tittar på nalle puh på Julias rum medan Moa och Lilly tittar på hyrfilmen som kom igår... Det var Arthur 3... Vi har ju sett de andra två så det är väldigt självklart att man ska få se trean också!

Själv ska jag alldeles strax hänga tvätten och sen göra kvällsfika för att sen kunna lägga barnen...

Men allra först ska jag göra... ingenting... vid datorn!


Moa, Julia och Lilly äter lassagne till tända ljus!

Det var förresten Julia som hade valt middag idag! 



Mys i trappen!

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards