mamma-stina

Alla inlägg den 2 september 2011

Av stina andersson - 2 september 2011 18:16

Min älskade minsting har gått och blivit sjuk.

Igår började febern och snoret.

Inatt fick jag knappt sova och idag har hon bara sovit ca 30minuter. Så jag fick sova ca 15 minuter på dagen iaf.

Är så otroligt trött just nu och önskar, önskar att man kunde få sova en liten stund!

Lilla tjejen är så himla snorig att hon fick sova på min arm hela natten så min rygg höll på att gå av när jag vaknade.

Men, det mesta av värken har som tur är gått tillbaka...

Just nu så leker Lilly på moas rum med julia och moa, så jag kan vila lite.

Längtar SÅ mycket tills man får somna nu!

Av stina andersson - 2 september 2011 12:43

Igår var jag så otroligt trött (till och från) hela dagen att jag nästan inte hann göra någonting.

P.g.a det var jag rätt så deppig på kvällen (hormoner!!)...

Så, när jag hade lagt barnen så fick jag världens ryck.

Jag diskade all disk, hängde tvätt, skurade toaletten, bar bort saker från toaletten (till källaren), städade köket, julias rum, moas rum och hallen.

Efter det var jag så otroligt nöjd att jag ändligen kunde lägga mig!   

Så det blev varken tv tittning eller sitta med datorn. Men jag var så mycket nöjdare med ett städat hus!

Idag fick jag sovmorgon av barnen för de satt så snällt och tittade på barn tv.

Jag har precis kört igång en diskmaskin (igen) och en tvättmaskin.

Fast nu ska jag försöka jaga in barnen så jag kan lägga Lilly som vägrar sova idag.


Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards