mamma-stina

Alla inlägg den 23 september 2011

Av stina andersson - 23 september 2011 22:28

Här kommer en del bilder från dagarna som varit...


I Torsdags städade vi barnens rum och bytte sen leksaker. (kartonger ute)

   

Barnen var super glada över att de fick byta leksaker och lekte jätta bra med borgen, legot och alla de andra sakerna!


 

Skoj med lego (duplo).


     

Alla tre lekte bra och vi hade en lugn dag hemma. (efter dagis då)


 

Söta, fina Julia i sin super söta hatt.



Här är en typisk bild på Lilly. Mycket bus gör att det är mycket svårt att få en bild på henne!


I Fredags (igår) bakade vi bullar.

Först bakade jag det mesta av degen för att sen hjälpa barnen med det sista.

De tyckte att det var kul att få hjälpa till med bakningen och jag tyckte att det gick riktigt smidigt!

Bullarna blev relativt goda   

            

Moa var den som mest gillade att baka bullar. Hon satt bredvid mig medan jag bakade ut det mesta av degen och var sen fullt konsentrerad när det var hennes tur.


   

Bull bak med barnen   


Nu ska jag titta färdigt på filmen på 4an. Den är riktigt bra. Jag började skriva när det var nyheterna, för vem vill se dem igentligen?!


Jo, med halsen är det oförändrat.

Ringde till doktorn idag, men de hade ingen tid.

Så antingen blir det akuten i helgen (om det blir värre) eller så blir det bättre och jag slipper doktorn eller så blir det doktorn till veckan...

Så, det är bara till att vänta och se...


Nu blir det film mys med popkorn och kolsyrad saft   

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards