mamma-stina

Alla inlägg den 10 september 2011

Av stina andersson - 10 september 2011 22:00

Idag har jag ÄNTLIGEN målat färdigt skjulet.

Det känns bara så himla skönt!

 

Färdig målat!


Vi har också hälsat på lilla Jessica som i torsdags fyllde 1år. Lill tjejen har blivit så himla stor, så fort! Känns som det var igår hon inte kunde krypa   

Jag såg henne t.o.m ta några steg helt själv idag!


Jag, per-arne och barnen har rensat en massa här på gården också så det blir bra inför vintern. Skönt det med!


*hmm* vad har vi mer gjort då?? Jo, självklart har barnen ätit lördagsgodis och tittar nu på mys film på Julias rum.

Teenage mutant ninja turtles   

Deras absolut bästa just nu!


Själv tittar jag på nyheterna nu (?!), fast igentligen väntar jag bara på att filmen ska börja. det är "bröllopsduellen", super bra film!

Till filmen är det lakrits och seven up.


Här kommer lite gamla bilder också, som jag inte orkat lagt in tidigare:

       

I torsdags lärde jag barnen att man kan göra "vanlig" glass av "burk glass".

Så nu springer Moa omkring och säger att "pappa har lärt mamma att göra glass!"

Fast igentligen har han bara lärt mig hur man gör kulorna på rätt sätt, så de blir runda och fina.



 

Igår åt vi hamburgare, super gott! Mysigt med levande ljus också!

Barnen älskar det


Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards