mamma-stina

Alla inlägg den 19 september 2011

Av stina andersson - 19 september 2011 16:06

Jag mår rätt så bra idag, fysiskt. Men det psykiska är inte riktigt i sin ordning...

Känner mig rätt deppig idag.

Men jag försöker glömma bort det genom att göra massor av saker hela tiden...

Har städat Julias och Moas rum, tvättat fönster, "möblerat" om i fönstren, diskat och tvättat.

Nu är jag färdig med det och ska alldeles strax laga mat innan jag fortsätter med att rensa tvätt och hänga sista tvätten för idag.


     

Julias och Moas rum städade *check!*

 

Till vänster är fönstret i köket där stereon stod innan plus en massa skivor. Till höger är fönstret på Julias rum där det innan stod kaktusar (jag hatar stickiga kaktusar) och filmer.


Mina älskade trollungar! Lilly, Julia och Moa   

  

 

Mina nya, snygga "vinterskor". Jag testade dem idag och jag höll nästan på att svettas ihjäl så de blir perfekta till vintern! super snygga är de också!


 

Min lilla bus flicka Lilly med en av hennes favorit dockor!

Nu är det dax att laga mat så jag *loggar ut*

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards