mamma-stina

Alla inlägg den 13 september 2011

Av stina andersson - 13 september 2011 21:18

Igår hann jag inte skriva någonting här på bloggen...

men det hände heller inte så mycket...

Idag har jag varit "dunder och brak" (som julia brukar säga) trött!

Fick bara sova 15 minuter på dagen p.g.a att Lilly vägrade somna.

Så jag var hur trött som helst hela dagen!


Var idag på kyrkis och på dagis (för att hämta/lämna).

Så jag har inte varit så mycket hemma idag...


Vi var också till bvc idag för att göra en 5-års kontroll på Julia och en 1 1/2 års kontroll på Lilly.

Båda två fick en spruta och det gick faktiskt riktigt bra. Julia var världens bästa stor tjej och satt helt still. Hon sa inte ett ord.

Sem frågade doktorn: "Kan du beskriva hur sprutan kändes?"

Julia svarade: "ja, den kändes... tyst!" ;)

Duktig, duktig tjej!

Lilly absolut hatade sprutan (och doktorn), men det gick relativt bra ändå!

Hon skrek en liten stund, men det gick fort över!

Så nu är det bara att vänta och sen om barnen ligger i feber snart då...


Nu måste jag gå och ta hand om busiga barn som inte vill sova.   

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards