mamma-stina

Alla inlägg den 20 september 2011

Av stina andersson - 20 september 2011 22:33

Innan jag fick missfall visste jag på ett ungefär hur livet skulle fortsätta.

Vad som skulle hända och såna saker.

Inskolning av Lilly i Januari, barn i April och sen mammaledig i ungefär ett år.

Man vet vad man väntar sig och man vet ungefär vad som kommer ske.


Nu vet man ingenting!


Vad ska jag göra nu då.

På bara en enda natt förändrades allting.

Jag har ingen aning om vad som kommer ske framöver.

Jag förmodar att jag ska söka jobb, men allting känns bara så tungt just nu.

Allting förändrades över en natt

Av stina andersson - 20 september 2011 21:14

Tror jag börjar med lite bilder från igår och idag och beskriver dagarna till dem...


Mys i badet igår. De hade hittat sina badräkter och ville bada i dem.

Såklart fick de göra det, halva tiden iaf.


   

Efter badet fick de måla naglarna och det var verkligen en *aha*- upplevelse att man kan måla tå naglarna. Eller det kanske var just att de HAR tå naglar?!


 

Sen hade vi film mys på Julias rum. Bilden blev röd, fråga mig inte varför :D


 

Sötnosen sover!   


ÅHH vad den här bilden får mig att skratta! Så himla rolig min lilla flicka! TROLLUNGEN!


 

Trollungen fortsätter med nya brillor!



Idag var vi ner till Linda som fyller 26år idag. D.v.s SUPER gammal va ;)

GRATTIS GAMLA, GAMLA LINDA!   Visst var presenterna som julia hade valt ut fina   


Hos Linda träffade vi på Jennie också som vi fick massor av barnkläder av!

Så, efter att vi kommit hem hade de "julafton" med kläderna här hemma!

   

Julia var helt klart den som älskade de nya kläderna allra mest!

Moa hittade sin favorit och sen stack hon iväg som en raket.

Lilly, hon rev mest omkring med dem och hoppades nog att hon skulle få "bada" i dem...   

 

Lilly trollunge i Moas klädhög (som låg på stolen innan hon kom).


 

För stora kläder. Vilket är toppen bra för då blir de 2 julaftonar   


 

Julias klädhög. Hon fick mest kläder. Vilket var hur bra som helst eftersom jag precis har börjat undra vart alla hennes kläder har tagit vägen (vuxit ur dem?!)...


 

Moas och Lillys hög... Som Lilly såklart lekt med.


     

Julia testade massor av olika kombinatoner med kläder. men jag bara orkade inte ta kort på alla...   


Moa hittade en jätte fin badräkt som hon snabbt tog beslag på!


Nu ska jag ta och lägga barnen...

Bättre sent än aldrig!!!

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards