mamma-stina

Alla inlägg den 16 september 2011

Av stina andersson - 16 september 2011 18:28

Imorse fick jag världens ryck. Jag bestämde mig för att idag ska vi åka till stan och handla mina vinterskor. När jag fyllde år fick jag dem av present från mamma och anders!

Så nu har jag hittat världens kanske snyggaste skor! Fast per-arne ansåg inte att det ens ar vinterskor. MEN det GÖR jag!   


När jag och barnen var inne på dollar store fick jag en blödning. Hoppas verkligen att det inte är ett missfall och bara en s.k nidblödning!!!

Vill verkligen ha det här barnet!   


Inne i stan hälsade vi på mamma på hennes jobb och Anna, hemma hos henne.

Anna hjälpte mig mycket med barnen idag och det var guld värt.

Jag var så fruktansvärt trött, orolig (efter blödningen) och hade lite ont i magen...

Kändes lite si och så, kan man som säga.

Men, nu ska jag ligga i sängen och hoppas att det inte blöder mer och att allting gåt bra! För jag behöver verkligen vila efter den här dagen!

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards