mamma-stina

Alla inlägg den 9 september 2011

Av stina andersson - 9 september 2011 21:50

Idag har vi haft en "Julia bestämmer" dag här hemma.

Igår kväll sa hon till mig att vi faktiskt ska städa hennes rum och bada imorgon (som är idag)...

Så idag städade vi hennes rum, dammsög och torkade golv.

När vi ändå var i farten blev det även stor städning av köket med diskning, dammsugning, torkat golv, tvättat 1 fönster (av 3), torkat av alla köksluckor, plockat av alla bänkarna och torkat av dem.

Dessutom städade vi hallen och trappen också.

Känns riktigt, riktigt skönt nu när det är städat på hela nedervåningen!

Tyvär har jag gått och blivit lite halv krasslig.

Har ont i halsen.

Men förhoppningsvis kommer det snart gå över och det är en himla tur att jag har mina barn för annars hade jag legat hela dagen och inte fått någonting gjort!


Och jo... såklart fick alla barnen bada ikväll och ha lite fredags mys för sig själva.

De åt pop korn, chips och drack kolsyrad saft till en film.

För nu är det sluuut på veeckan, det är dax för fredags myyysss!


Nu ska jag se färdigt på filmen på 8an och sen sova

God natt

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards