mamma-stina

Alla inlägg under oktober 2011

Av stina andersson - 1 oktober 2011 23:10

Idag har vi varit till stan och till mamma och Anders.

Anders fyllde år för några dagar sen men då var ju jag på föräldramöte och igår hade jag så ont i huvudet.

Det fick helt enkelt bli "bättre sent än aldrig"   

Grattis Anders   


Efter det var det dax för tacos. MUMS FILIBABBA!

Tack så mycket för älg färsen titti och roger!

Super gott var den till tacosen!


   

Lilly och Moa älskade tacosen och satt och mös med ljus.

Julia, den lilla stackaren, har blivit sjuk igen.

Feber...   stackars lill tjejen...


Nu ikväll har jag och per-arne tittat på piraterna!

 

Tyckte att den var bra men inte lika bra som de andra!

Till filmen blev det godis och cola.   


Här kommer lite knasiga bilder som barnen har tagit idag (och säkert några från igår):


 

Lilly bus korv!


       

Bilder från Julias rum


 

Någon av dem har tagit kort på Julia tv... SÅ himla roliga kort barn kan ta   


   

Moa och Julia har tagit kort på varandra...

Synd bara att min telefon har något fel på blixten så att alla kort blir för ljusa med den...!


 

De här bilderna behöver bara ett ord... LILLY    


Här sover nu alla utom jag då...

Men jag sak borsta tänderna och sen lägga mig och glo på tv i ca 10 minuter innan jag ska slockna.

Imorgon är det en ny dag och nya tag

God natt allihop (om ni inte redan sover)

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards