mamma-stina

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av stina andersson - 1 maj 2011 23:28

Idag har vi varit till Kläppe lite.

Där fick barnen åka fyrhjuling (en leksak) som de kunde köra själva.

De tyckte att den var hur rolig som helst! Och alldeles lagom fart var det också!


 

  

Självklart fick alla testa att köra. sakta och säkert!


Efter att vi varit där for vi en sväng till sjön och kastade sten.

Hade det bara mysigt!

 

Julias skatter som hon hittade!

     

Julia, Moa och Lilly vid sjön.

 

Pappa per-arne och Ice. Per-arne kastade pinnar så Ice fick bada lite :D

Vilket Ice älskade!


Sen for vi hem och åt middag. Blev potatisbullar.

Efter middagen blev det film mys.

Idag såg vi megamind. Den var relativt bra.

Inte så bra att man kan se den hundra gånger, men okej ändå.

Efter filmen har jag cyklat och gjort lite övningar från boken som jag fick av Ewa.

Riktigt bra bok med motionsövningar som man kan göra hemma.


Nu har jag precis lagt mig och alla andra sover.

skönt när det är lite lungt en stund innan man ska sova.

Go natt alla


Dagens bild som Julia sa till mig att ta:

 

En hjärt-sten vid sjön. (inte samma som jag tagit kort på förut) ;)

Av stina andersson - 1 maj 2011 23:25

Igår vägde jag mig för andra gången.

Jag har gått ner 1,4kg på 3 dagar! Riktigt riktigt nöjd!

Men hur ska man lyckas fortsätta i den takten :D

Nej, det kommer jag definitivt inte göra. Men det kändes hur bra som helst att få en så bra siffra!

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards