mamma-stina

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av stina andersson - 7 maj 2011 22:12

Idag tog jag med mig hela familjen på en picknick!

Vi åkte till dammån,gräftåvallen och en till å som jag inte vet vad den heter. (men den leder nog till dammån)

Det var hur mysigt som helst. Men en bild säger mer än tusen ord... så jag slänger ut en massa bilder istället!


  

Morgon knas bilder! Mina älskade barn!   


  

Gräftåvallen i ett nötskal ;)

Gillar verkligen det där trollet (eller vad det nu är?!)

    


    


    

Våra härliga picknick bilder. Det var en mysig dag och vi såg en hel del djur.

   

Här har vi t.ex älgen som vi såg från bilen. Men bilderna blev tyvär inte så bra.

Med ett förstorningsglas går ju allt bra ;)


Dagens bild:

   Fjällen!


Efter att vi varit i fjällen for vi till farfar och hälsade på.

Jag sneglade på vågen också eftersom vi ändå va där. Jag trodde att jag hade gått upp... MEN ICKE! 1kg på två dagar! :D

Så nu har jag gått ner 3,1kg!

    

Farfar, Per-Arne och Lilly!


Sen for vi till Kläppe där vi grillade.

Vi tog med oss potatisgratäng! Super gott, men inte så nyttigt.

Så jag tog lite mat istället :)

Man kan vräka i sig när det är nyttigt istället!

  

Tyvär blev det inga grill bilder, men så här ser det ut i Kläppe!


Och så kommer en bild på mig som Per-Arne tog idag, den rackaren!:

 


Idag planterade vi ut våran gran också!

Lilly fick hjälpa till. Hoppas bara att vi inte gjort något fel så att den dör ;)

 


Jag har precis tränat benen och rumpan.

Nu ska jag äta lite innan jag ska träna magen också.

För jag är lite små hungrig nu.

Blir nog hårdbröd mackor och kanske lite yoghurt.

God natt alla glada!

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards