mamma-stina

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av stina andersson - 19 maj 2011 19:20

Idag åt vi stekt falukorv med makaroner/spagetti. Jag gjorde lite av varje så man fick välja :D

Sen for vi en snabbis till garaget i Bubblan.

När vi kom hem därifrån gick Per-Arne upp på taket för att byta ut lite takpannor.

Och alldeles strax ska vi lägga barnen!


 

Barnen lekte så fint på deras rum idag! Mina små hjärtan!


Mina trollungar tittar på regnbågen.


När jag lagade mat dansade barnen i köket!


                   

Per-Arne var uppe på taket och fixade lite takpannor. 


Så här ser huset ut framifrån/sidan (tyvär var det en väldigt suddig bild!)


Dagens bild:

 

Idag var det en super fin regnbåge utanför huset!



Nu blir det lägga barnen och sen kika lite på tv:n innan man ska göra lite tränings-övningar!

Av stina andersson - 19 maj 2011 16:33

Nej, nu vill jag se den här filmen!

Längtar till Juli.. eller kanske tills filmen kommer på dvd. För då kanske jag kan se den :D


Av stina andersson - 19 maj 2011 16:13

har ingenting att göra. Men vill väl igentligen inte göra någonting heller!

Barnen leker så fint på deras rum och jag sitter vid datorn.

Kan inte komma på någonting alls som jag kan göra just nu.

Man vill inte störa barnen heller när de leker så bra tillsammans, utan bråk!

Nej, det får helt enkelt bli så... att jag inte gör någonting! :D

Av stina andersson - 19 maj 2011 14:57

http://mammasteen.blogg.se/2011/may/110120-110515-3.html


Jag blev bara så ledsen när jag såg filmen!

Det absolut värsta tänkbara hände de här föräldrarna! Ursch! Jag kan inte tänka mig att vara utan min älskade Lilly eller Moa eller Julia. Om jag har förstått allt rätt har de bara kvar 1 av 4 barn :(

nej, ursch och fy! Det var riktigt jobbigt att läsa den här bloggen!

Av stina andersson - 19 maj 2011 13:20

Nu är jag färdig för idag ;)

Njae... kanske inte riktigt!

Men jag har iaf städat, diskat och cyklat.

Cyklade bara 20 minuter idag för jag har så ont i benen sen i förrgår :D

Igår körde jag en 10-minuters "magdödare"... Jag blev faktiskt lite besviken för jag fick inte alls ont igår. Idag har jag lite ont på sidan, men det är inte mycket heller.

Så jag får väl köra ett 20-minuters pass ikväll då ;) *INTE*

Alldeles strax ska jag väcka Lilly för att hämta Julia och Moa på dagis, men inte riktigt än.

Allrs först ska jag sitta och gå till mig lite... Det gillar jag!

Alla barnen mår bra idag. Moa och Lilly är lite snoriga, men annars är det ingenting!

Så det känns riktigt bra. Vi kom lindrigt undan måste jag säga!


Nu ska jag läsa lite bloggar och sen logga ut...

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards