mamma-stina

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av stina andersson - 2 maj 2011 21:45

Ja, den här dagen får namnet måndag ;) *he he*

Jag har gjort extrema måndags saker idag.

Städat, cyklat, badat barn, lagat mat och tagit hand om mina älskade busungar.


En glad gubbe... gissa vad det är igentligen :D


   

  

Middag hos oss. Lilly har kladdat ner sig med mat i hela håret och överallt!

Men gott var det iaf med köttbullar och potatismos.


   

På kvällen fick barnen bada lite...

Mina älskade mys pysar!


Nu sitter jag och väntar in big brother.

Sen ska jag sova och ila benen tills imorgon.

Det lär nog behövas efter all cykling och alla tränings övningar som jag gjorde idag.

Jag kan LÄTT säga att låren gör väldigt ont av att göra "kartong lyft". :D

Av stina andersson - 2 maj 2011 16:43

Städat, dammat och bäddat i sängen. Det luktar riktigt fräscht här nu!

UNDERBART!

Och jag fick hjälp av min underbara hjälpreda också!

 

Julia hjälper mig att städa!


Nu är jag så himla nöjd och ska gå ner och laga middag.

Köttbullar och spagetti tror jag att det blir.

Men jag har inte riktigt bestämt mig än!

Av stina andersson - 2 maj 2011 15:36

Jag har fastnat på den här... Så varsågod allihop! Här är något att fastna på:

Av stina andersson - 2 maj 2011 15:26

Jag har gått och blivit så otroligt trött!

Vet inte varför, men såå otroligt trött, seg och degig.

Kan iof bero på att jag drack te imorse. Jag brukar bli trött av det ibland ;)

Jag ska alldeles strax gå ner och ta mig lite c-vitamin och järntabletter.

Då kanske jag hittar lite energi och kan sopa övervåningen.

Jag skulle verkligen behöva dammtorka allting också!

Barnen är som tur är väldigt lugna så jag kan ta det lungt jag med!

Nu: c-vitamin och järntabletter!

Av stina andersson - 2 maj 2011 12:38

Jag har lämnat barnen på dagis, lagt Lilly, diskat och kört igång en tvättmaskin. Vad konstigt det känns att få sitta still en stund! :D

Jag har också rensat in tvätten i garderoben och plockat upp saker från golvet i vårat sovrum.

Ja... just nu sitter jag still och gör inte mycket!

Jag har (tyvär) lite träningsverk i benen idag. man är ju inte direkt van med en sån där hårdkörning :D

Men har man bestämt sig så har man! Då är det bara att ge järnet!

Undrar vad man ska göra sen då för super skoj...?!


Igår fick jag en sticka i fingret och idag ser det inte bra ut.

Rött, svullet och gör ont. Men jag tog ju bort stickan igår.

Hoppas bara att jag inte får blodförgiftning. Jag har ju haft det en gång så det skulle på sätt och vis inte förvåna mig om jag fick det igen ;)


Nej... nu ska jag gå och ha lite kul... kanske städa lite i köket?! ;)

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards