mamma-stina

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av stina andersson - 5 maj 2011 21:55

Nu har jag tränat lite och det var super skönt!

Jag har tränat mage, rumpa, lår och armar.

 

Här är det som jag åt efter träningen idag.

Mjölk, youghurt och 3 hårdbröd mackor.


Just nu så önskar jag verkligen att jag skulle kunna testa wii ballance board och wii fit. Det sägs att det är bra träning :D                              

Då skulle man troligen kunna köra lite på dagarna med barnen.   

Och att barnen verkligen kan få vara med för de vill de verkligen!

När man cyklar så klättrar de upp på cykeln, gör man armhävningar så sätter de sig på ryggen, gör man situps så sätter de sig på magen också dansar de runt hela tiden så man börjar skratta åt dem :D

Mina älskade änglar!     


(med världens sämsta kvalite på filmen!)


Nu är det big brothet så nu stänger jag av.

Av stina andersson - 5 maj 2011 19:11

Både igår och idag hade barnen lite grimas tävling.

Här kommer bilderna: 

  


       


      


 



  

Här har vi den som "vann" tävlingen tror jag ;)


      

Julia nya frisyr som hon hittade på idag. En ny varje dag :D


Och sista kortet är dagens bild:

Tranorna på åkern! En hel del var det!


Nu är det dax att lägga barnen och sen vila lite innan jag ska träna igen.

Jag har redan cyklat ca 25 minuter och tränat magmusklerna...  

Av stina andersson - 5 maj 2011 11:45

Idag var jag över till farfar och kikade lite på vågen...

Sneglade lite bara ;)

Jag har gått ner 0,7kilo på 5 dagar och det känns super bra! Sammanlagt har jag gått ner 2,1kg på 9 dagar! Underbart!

Lilly busade lite med farfar och Ice var ute och jagade lite råttor :D


Sen for vi hem och körde igång en tvättmaskin, la Lilly, diskade och sitter nu vid datorn.

Alldeles strax ska jag rensa in 3 tvättkorgar med tvätt in i garderoberna.

Sen tror jag faktiskt att jag inte ska göra någonting alls ;)

*ha ha* Tror jag då ;)

Jag lär nog gå ner och cykla lite eller göra någon annan övning.


Go morron alla glada!

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards