mamma-stina

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av stina andersson - 18 maj 2011 19:40

Idag hade jag tänkt att vi skulle titta på film hela dagen.

MEN... Det blev sjukhuset istället.

Vi fick åka in till ögonkliniken (eller vad de heter) och borra i Per-Arnes öga.

Han hade fått en stor metall flisa i ögat (ca 3mm)...

Ursch och fy vad ont det måste ha gjort!

Iaf... Det gick bra och klockan 3 var vi hemma igen.

Eftersom jag inte hade gjort någonting idag så satte jag igång att städa, diska och hänga tvätt. 1 1/2 timme senare var jag färdig med nedervåningen :D


 

Barnen lekte ute från mellan 3 och 7.


Idag åt vi middag ute. Det blev korv med bröd så jag slapp laga mat!


'

Julia är inne i busken.

Hon lekte koja (tror jag)... eller fängelse :D


 

När jag diskade var barnen ute. Jag höll koll på dem genom fönstret. Plus att dörren var öppen så jag hörde dem hela tiden.


       

Julia med håven. Hon hade dessutom plockat lite blommor.


  

Vi kastade boll med Ice.


 

Nallen, Moa och Lilly gungade :D



Nej... nu går jag ner och duschar. Sen blir det arga snickaren och sen greys anatomy!

Go natt :)

Av stina andersson - 18 maj 2011 09:32

Ja, vad var det jag sa?

Jo.... Nu är jag frisk. Kanske inte helt frisk. Men feber fri och har relativt mycket ork iaf.

Men.. och då är det ett STORT men, Då har Lilly blivit sjuk istället.

Inatt har hon vaknat och gallskrikit var och varannan minut. Så jag har inte sovit så himla bra inatt. Lilly har feber och är super snorig. Eller rättare sagt, jag tror att hon har feber. Örontempen fungerar inte, men hon känns varm.


Dessutom fick Moa krupp imorse, men det gick som tur var över eftersom det inte var så himla varmt på rummet. (ingen direkt sol idag!!)

Både Moa och Julia är snoriga, men de är iaf inte varma.

Så idag blir det ännu en dag med filmtittning hela dagen. Men det gillar både jag och barnen!

Nej, nu ska vi äta frukost!


 

Så här fin var Moa när hon kom in till mig igår. Min tjusiga lilla flicka!



 

Så här somnade Moa och Lilly bredid mig i sängen. Julia sov iaf i egen säng ;)


Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards