mamma-stina

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av stina andersson - 3 maj 2011 21:49

Nu ligger alla barnen i säng. Lilly och Moa sover medan Julia är lite vrång och vägrar somna :D

perran är uppe i verkstan och Ice är ute.

Själv sitter jag lungt och stilla en liten stund.

Har precis kört fyra stycken fem minuters träningspass.

Kondition, mage, rumpa och "atletisk".

Sen körde jag också ca 10 minuter stretch.

Så nu känns det bra i kroppen igen ;)

Strax är det big brother och sen kallar sängen på mig!

Go natt alla

Av stina andersson - 3 maj 2011 18:42

Men har ingenting att blogga om... Så nu lämnar jag bara ett "avtryck"   


Ska lägga barnen alldeles strax. Ta på pyjamas, äta kvällsfika, borsta tänder, sätta på kvällsfilm och lägga Lilly.

Go natt allihop

Av stina andersson - 3 maj 2011 14:56

Det tog inte direkt lång tid att diska och hänga tvätten.

Jag har tagit lite c-vitamin och nu är orken tillbaka ett tag till! :D


 

Här har vi våran tvätt som jag nyss hängt. Många tycker att det är väldigt roligt att vi kör den rosa tvätten för sig. MEN nu är det så att det är 3 små flickor här i huset som alla har MYCKET rosa! Så rosa får vara i en egen maskin!


 

Här har vi träningsboken. Jag har precis gjort "magdödaren" :D


Nu ska jag läsa lite till i boken och kanske köra ett konditionspass nu :)

Det behövs!

Av stina andersson - 3 maj 2011 14:04

Som jag skrev förut har jag världens bästa träningsbok.

Idag ska jag testa något nytt i den.

Man kanske ska köra slut på magmusklerna?!

Iaf... Jag cyklar varje dag nu. Men än så länge hinner jag oftast bara cykla ca 20-30min p.g.a att Lilly har vaknat precis då.

Undrar om hon inte vill att jag ska träna?! ;)

Nu ska jag gå ner och ta mig en c-vitamin (som jag glömde göra igår), sen ska jag träna lite!

Av stina andersson - 3 maj 2011 13:43

Inatt vaknade Lilly en miljon gånger så jag har inte sovit mycket inatt!

Tyvär klarar man inte av att göra många knop när man inte har sovit ordentligt.

Men snart ska jag försöka ta mig i kragen och gå ner och diska och hänga tvätten.

Men allra först ska jag vila en stund till medan Lilly sover.

Julia och Moa är hemma idag eftersom jag hittade några röda prickar på barnen.

Men inga vattkoppor är det så på torsdag är de tillbaka på dagis igen!

Tisdag... Vad är det på tv:n ikväll då?

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards