mamma-stina

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av stina andersson - 26 maj 2011 20:22

Idag blev det torsdagsmys!

Jag, Moa och Lilly gick ner och duschade/badade medan per-Arne umgicks med Julia.

Direkt efter badet var det på med pyjamas på alla och sen ner och titta på film.


Idag klättrade Lilly upp på stolen alldeles själv. Super nöjd var hon som fick sitta på Julias stol!


   

Torsdagsmys med barnen.


  

Jag som tittar på filmen


    

Idag blev det Herbie och då blev barnen mycket glada! "en bubbla, mamma!"


Torsdagsmyset bestod av majskrokar, jordnötter, popkorn och kolsyrad lättdryck.


jag har precis borstat tänder på alla barnen och ska alldeles strax lägga Lilly. Men med hennes energi kommer det ta flera flera timmar innan hon kommer somna!


Av stina andersson - 26 maj 2011 15:19

En låt som inte är min favoritlåt, men man får sig iaf ett skratt.

Själv så ler jag när jag hör den för det påminner mig om när vi åkte bubbla i rättvik med dunkande musik på! :D  Vilket var ett bra tag sen... 

Barnen hade öronskydd på sig! :)

Av stina andersson - 26 maj 2011 15:07

Efter att jag hade lämnat Julia och Moa på dagis svängde jag och Lilly förbi Per-Arne i garaget. Då berättade han att han var tvungen till att åka till österund för att köpa en sak till garaget. Han måste ha den till imorgon!

Snäll som jag är föreslog jag att göra det själv.

Så Lilly och jag (och Ice då såklart) for till stan en "snabbis".

Det tog bara ca 3 timmar ;)

Efter det for vi direkt upp till verkstan för att lämna den till Per-arne och direkt vidare för att hämta Julia och Moa på dagis.

Vi kom hem runt halv 3 och åt mellis.

Nu sitter jag här med datorn medan barnen leker så bra på rummet...

Fast iof så är det lite väl tyst just nu, så jag ska kika vad de gör...


 

Efter mellis lekte de ute en liten stund innan vi skulle in.  

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards