mamma-stina

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av stina andersson - 6 maj 2011 20:17

Idag fick jag för mig att jag skulle åka till stan och storhandla. Så jag ringde mamma och frågade om hon ville vara barnvakt, vilket gick bara bra!

Tack mamma för hjälpen idag!

Sagt och gjort... vi for till stan... och hem kom vi med massor av mat :D

Oj,v ad lätt och snabbt det där lät! ;)

 

Massor av mat, välling och blöjor :D


Idag gjorde Ice illa sig och har ett sår på tassen. :(

Men vi åkte på apoteket och köpte ett sorts bandage som han hade ett tag. Nu går det bra igen och han använder benet igen. det gick fort :)


På vägen in till stan idag så satt jag och svor till alla bilister som inte kan köra bil!

En bil svängde ut alldeles framför mig så jag fick nita och en annan blåste förbi mig i typ 120 på 70 väg! Man blir bra nog irriterad när man har bilen full av barn som man inte vill mista! Tänk om alla skulle köra lika som mig istället ;) *ha ha*


Undrar vad det är på tv:n ikväll då? :)

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards