mamma-stina

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av stina andersson - 15 maj 2011 20:40

Idag har vi...


...Haft besök. Och jag tänker inte säga vilka det var   

Och det var lungt och trevligt med en del bus från barnens sida ;)

De hade med sig en super smaskig rulltårta och vi bjöd på kaffe och cola! *mums*

(inte tillsammans) :P


...Varit i Kläppe och ätit middag. Jag och Per-Arne lagade mat- kyckling med bea, gurka och pommes.

Barnen lekte och hade det bara roligt där!


...Haft fuskis dag.  Vi gjorde en äppelpaj med vaniljsås och jag fuskade. Jag har bestämt att en gång var tredje vecka får jag det. Så idag hade jag fuskis dag och njöt av det! För man måste få fuska ibland. Jag drack cola, åt rulltårta och äppelpaj med vaniljsås.


...Cyklat 15 minuter. Men ska köra ett 30-minuters pass ikväll också för att göra av med äppelpajen och vaniljsåsen! Jag ska också köra lite övningar ifrån boken.

Bl.a rumpa, lår och mage. För de får gärna se fina ut till sommaren ;)


...Inte gjort något mer... och det har varit underbart.

Jo... förresten. Vi började dagen med att städa huset lite. Men nu ser det ut som ett bombnedslag igen *ha ha*!


 

Trist att bilden blev så suddig... Men Julia är en "fågel-brevbärare"... jag är ganska säker på att hon menade en brevduva :D



Lilly och Moa bäddade här i köket. Moa sa att alla barnen skulle sova där inatt :D

Men icke... Det tror jag absolut inte att de gör! 



Här har vi grabbarna grus. Kompis, Ice och Apollo. De gör gärna lite hyss tillsammans :D



Moa var så himla glad idag för hon fick använda sitt paraply.

När hon var ute och plaskade lite i vattenpölar så sov Lilly och Julia i bilen! Så tyvär missade dem det roligaste ;)


Nu ska jag titta på big brother... Jag hoppas att Christian eller Madelene åker ut!

Av stina andersson - 15 maj 2011 20:36

Våran klocka stannade för tre dagar sen klockan 20.36 (exakt). Idag startade den igen, utan att vi hade bytt batterier. Gissa vilken tid den startade! EXAKT KLOCKAN 20.36

*hmm* vad ska det här betyda?!

Av stina andersson - 15 maj 2011 10:36

Ja... vad händer igentligen idag? Och vad gjorde vi igår kväll?

Igår kväll tittade vi på melodifestivalen... fast den för hela världen då såklart ;)

Jag kan så himla mycket om melodifestivalen att jag inte ens kan namnet på den stora finalen :D

*he he*

Nej, jag har inte sett ett enda avsnitt av melodifestivalen innan :D

Inte riktigt min grej. Nej, för min del räcker det med finalen!

Igår fick vi barnvakt av min kära svärmor! Tack så jätte mycket   

Och då var vi uppe i garaget.

Sen åt vi middag i Kläppe, köttfärssås och makaroner. Det var super gott!!!


Idag ska vi nog inte göra mycket. Det enda som jag riktigt vet är att vi ska få besök...

Det gillas!


Nu ska jag gå ner och äta frukost... välldigt tidigt va?! ;)

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards