mamma-stina

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av stina andersson - 25 maj 2011 21:47

En låt som jag har tyckt varit bra länge!    


Av stina andersson - 25 maj 2011 19:51

Här kommer en lång lista som jag kommer börja med.

*hmm* vilken är igentligen min absoluta favoritlåt just nu?


 

Dag 01 - Din absoluta favoritlåt just nu

Dag 02 - En låt som absolut inte är din favoritlåt just nu.

Dag 03 - En låt som gör dig glad.

Dag 04 - En låt som gör dig ledsen.

Dag 05 - En låt som påminner dig om någon.

Dag 06 - En låt som påminner dig om en plats.

Dag 07 - En låt som påminner dig om en viss händelse.

Dag 08 - En låt sm du kan alla ord till.

Dag 09 -En låt som får dig att dansa.

Dag 10 - En låt som får dig att somna
Dag 11 - En låt från ditt favoritband
Dag 12 - En låt från ett band du hatar
Dag 13 - En låt som alla vet att du älskar

Dag 14 - En låt som ingen skulle förvänta sig att du älskar
Dag 15 - En låt som beskriver dig
Dag 16 - En låt som du brukade älska, men nu hatar
Dag 17 - En låt som du brukade hata, men nu älskar
Dag 18 - En låt som du ofta hör på radion
Dag 19 - En låt som du önskar att du hörde på radion
Dag 20 - En låt från ditt favoritalbum
Dag 21 - En låt som du lyssnar på när du är arg
Dag 22 - En låt som du lyssnar på när du är nöjd
Dag 23 - En låt som du lyssnar på när du är ledsen
Dag 24 - En låt som du vill att det spelas på ditt bröllop
Dag 25 - En låt som du vill att det spelas på din begravning
Dag 26 - En låt som får dig att skratta
Dag 27 - En låt som du kan spela på ett instrument
Dag 28 - En låt som du önskar att du kunde spela
Dag 29 - En låt som får dig att känna dig skyldig
Dag 30 - En låt från din barndom
Dag 31 - Din favoritlåt vid denna tid förra året

Av stina andersson - 25 maj 2011 19:26

Jajamensan, det blev iaf så att vi for ner till Kläppe för att hälsa på.

För strax efter att jag skrivit inlägget om att vi inte skulle åka ner så vaknade Lilly.

Då blev det till att klä på barnen och åka, för jag hade ju lovat!

Vi var där i ca 20 minuter innan vi var tvungen att fara hem för att laga mat.


Men innan vi skulle hem for vi till verkstan och hissade upp bilen.

Det är något som låter styggt i fram, men hann tyvär inte hitta någonting!

Vi hittade ingenting för att barnen ville åka hem på en gång...

så det får bli en annan gång istället! När inte barnen är med...


Sen var det hem och laga middag. Det blev spagetti och köttfärssås. Gott och bra!

Nu ska jag alldeles strax gå ner och ge barnen kvällsfika, borsta tänder och lägga barnen.


Så här såg det  ut idag när vi skulle till Kläppe:

       

Av stina andersson - 25 maj 2011 15:49

Vi skulle igentligen åka till Kläppe för att hälsa på.

Men, Lilly somnade och sover fortfarande. Så det blev inget Kläppe. Istället blev det lite hemma mys! Men det gillar jag verkligen!

Av stina andersson - 25 maj 2011 15:45

Som ett riktigt sago bröllop!

 

Lika som bär, eller vad säger ni?!

Av stina andersson - 25 maj 2011 14:50

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=stinurt

Gå in på länken här uppe och registrera dig om du vill ha fler besökare.

Jag har precis gjort det, så man får se om det funkar :D

Av stina andersson - 25 maj 2011 13:52

Onsdag = lill lördag?

Ja, varför inte?! Idag kan få bli en liten lördag.

Än så länge har jag idag varit till myrviken för att handla bl.a olja till Per-arne, eller rättare sagt till "Ottossons Mekaniska"!

Det gick relativt snabbt och smidigt.

Upp med det till verkstan och nu är vi hemma igen.

Har precis ätit lite mellis. Nu sitter barnen och tittar på tv medan jag sitter med datorn.

Alldeles strax ska vi åka ner till Kläppe för att hälsa på. Men de kommer inte hem förrän runt halv 3-3 någongång. Så fram till dess blir det till att göra ingenting :D

Idag har jag super ont i bihålerna, men det blir faktiskt bara bättre och bättre ju länge in på dagen vi kommer! Så snart är det nog över?!


Ikväll är det greys anatomy och det gillar jag! Tror t.o.m att jag ska göra lite popkorn till det, för Julia har velat ha det i flera flera dagar nu!

Då blir det ju en "lill lördag"!


Här kommer lite bilder från dagen:
   

Det här hade barnen på sig idag. De valde allting själva!


Lilly hade krypit upp i massagestolen och satt på den. Hon satt och garvade!

  

Julias fina frisyr idag, som hon som vanligt har gjort själv!           

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards