mamma-stina

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av stina andersson - 22 maj 2011 22:58

Här kommer några fler bilder från i lördags. per-arnes telefon tog slut på batterier, men jag fick med några bilar iaf... Så här kommer dem...

         

Helt sjukt vilken skillnad det är att ta kort med hans telefon i gemförelse med min!

Alla bilderna från igår var tagna med min...


OJ då.. jag tror faktiskt att jag har sagt god natt 3 ggr nu...

Om inte så säger jag det igen... Go natt!

Av stina andersson - 22 maj 2011 22:35

Oj då... Jag glömde visst helt bort att jorden gick under igår!

Förlåt mina kära läsare... men det här blir nog mitt sista inlägg för vi är ju igentligen döda   

Så god natt på er nu alla och njut av att jorden faktiskt fortfarande är rund   

Av stina andersson - 22 maj 2011 20:55

Idag var jag som sagt uppe och städade i verkstan.

Det gick bra, men var rätt så trist! Sopade (nästintill) hela golvet.

DET tog tid!

Efter städningen for vi ner till Kläppe där svärmor var barnvakt till mina prinsessor.

Sen blev vi bjuden på middag där så vi grillade och hade det lungt!

Tack så mycket för hjälpen och maten idag!   


Vi kom hem runt 7 och hade då fått med oss en liten flicka. Julias och Moas stora idol! Deras plastkusin! De ser verkligen upp till henne, vill vara som henne och lyssnar på henne!   

Barnen var så himla glada över att hon fick sova över här!


Jag har precis lagt barnen och ska nu titta på big brother. I pausens ska jag gå ner och duscha och sen ska jag sova.

Go natt

Av stina andersson - 22 maj 2011 09:42

Igår var det cruising för oss!

Vi åkte bubbla och både barn och hund var hur glada som helst.

Fast jag tror ändå att Ice var som mest glad när han fick komma hem och springa av sig på gården. Så nu är han super glad över att få vara hemma :D

Igår träffade vi massor av folk och det var hur trevligt som helst.

Vi åkte hem med 22.30 färjan och var hemma strax efter 23.

Klockan 24 somnade Lilly och ca 00.30 somnade Julia och Moa.

Själv fastnade jag i en film på tv:n och somnade inte förrän runt 1.

Det var sagan om ringen-sista delen.



  

Här har vi de båda färjorna vi åkte med på hemvägen.


    

Chaufför per-arne! Min älskling!


Så här såg jag ut igår.



    

svärmor och svärfar!


Mamma och Anders!


En morris som stod på parkeringen där barn och hund fick leka av sig lite...

    

            

Barnen tyckte att det var super kul igår!


Per-Arnes brors bil. (En Buick.)

        

Svärmor och svärfars ford!


Våran bubbla.


     

Mamma och Anders buick. Den fick Moa och Julia åka med och de tyckte att det var super kul att få åka "riktig raggarbil" :P


                 

Bilder tagna ifrån bilen. Jag lyckades faktiskt träffa några bilar ;)



Min alldeles egen chaufför?!


     

Barnen och Ice älskade att få åka lite bubbla!


Östersund från frösö-sidan.  


        

Bubblan var tyvär lite låg. Avgasröret tog i backen när man åkte i gupp eller på fart-hinder. När man stod på fin asfalt och det var plant diffade det ca 4cm från backen.

Men allra värst var det nog att åka på och av färjan :P

*ha ha*



Nej, nu ska jag gå ner och fixa frukost innan vi ska åka till verkstan för att städa innan miljö-nissarna kommer och tittar :)

Av stina andersson - 22 maj 2011 09:19

jajamensan, igår var det lördag och invägning.

-0,6kg! Känns bra!

Så nu har jag alltså gått ner sammanlagt 4kg!

Det känns otroligt bra!

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards