mamma-stina

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av stina andersson - 1 mars 2011 21:54

Dagen började med att jag skjutsade Moa och Julia till dagis.

Sen for jag till kyrkis och träffade massor av mammor och massor av busiga barn!

Där hade vi det trevligt och surrade mycket!

Sen for jag till perran i verkstan och åt lunch med honom där.

Efter det for jag tillbaka till dagis, men inte enbart för att hämta barnen.

Utan jag skulle ha "kvartsamtal" (heter det kanske?!) på dagis.

Det gick hur bra som helst och nu är jag mera insatt i vad de gör på Julias avdelning.

De har sagor om "pytte liten" som Julia brukar prata jätte mycket om!

Nu förstår jag mer vad hon pratar om!

Och Julia har utvecklats som hon ska, vilket känns bra!

Sen for jag och alla barnen hem för att vila lite.

Lilly sov medan jag körde igång en tvättmaskin och en diskmaskin.

Sen la jag mig för att vila lite också.

Sen ner och laga middag (potatisbullar, bacon och lingonsylt) och köra igång en diskmaskin till! Det blir mycket disk i den här familjen!


Efter det har vi städat barnens rum.

Alltså jag och barnen. Där bäddade vi rent i både deras sängar och i våran säng. Så nu känns det riktigt mysigt att gå och lägga sig.


Julia, Moa och Lilly somnade ca klockan 9 idag, vilket är ganska tidigt för att vara dem. Iallafall för Julias del! Min lilla goa nattuggla!

Så nu sitter jag här och har lite härlig egen tid... bara mår gott!

Go kväll på er och simma lungt!

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards