mamma-stina

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av stina andersson - 23 mars 2011 22:05

Idag började vi dagen med att klä på oss.

Barnen skulle vara prinsessor, så självklart fick de vara det!

       

Min fina Julia idag! Hon stod och posade (stavning?!) för kameran.

             

           

Lilly gummen med sin fina klänning och med dockvagnen.

  

Och min fina Moa. Hon håller sig som vanligt borta ifrån kameran. ;)

Moa är definitivt den som är svårast att få på kort medan Julia är framför den hela tiden!


Efter att vi klätt på oss gick vi ner och åt frukost, vilket blev riktigt sent! Frukost ca klockan 11.

Efter frukosten gick jag och la Lilly så hon fick sig lite sömn.

Sen städade jag köket och tog hand om disk och tvätt.

Efter det lekte jag lite med Julia och Moa.

de skulle vara prinsessor igen... Eller rättare sagt... Julia var en fjärils-prinsessa och Moa var en is-prinsessa.

 

Julia och Moa, prinsessor!


Sen visade Julia så fint att hon var världens starkaste tjej!

 

Stark va?! :)


Sen for vi till gammelfarfar och lekte lite med mitt kusin-barn som är och hälsar på ifrån stockholm.

Hon är lika prinsessig som Julia så de "klickar" verkligen!


Sen hem igen och göra middag.

Köttbullar och spagetti.


Bada barn, på med pyjamas, äta kvällsfika, borsta tänder och i säng med barnen.

Nu sover Ice, Moa och Lilly.

Julia har svårt att somna eftersom hon sov lite tidigare idag.

Nu ska jag vila till mig lite och sen SOVA!

Go natt


   

Bilderna från igår som jag inte orkade lägga upp då ;)

Av stina andersson - 23 mars 2011 16:34

Riktigt imponerad av lovefilm.

Jag håller på med en buzzning med dem där jag får låna 4st filmer gratis.

I förrgår fyllde jag i vilka de 2 första filmerna skulle vara.

Igår fick jag ett mail om att de var skickade och idag har jag dem här i handen.

Riktigt lättsamt!

Innan var jag lite brydd över hur man gör när man skickar tillbaka dem, men man skickar tillbaka dem i samma kuvert som de kom i!

Lättare än så här kan det ju inte bli!

Av stina andersson - 23 mars 2011 09:05

Idag är det onsdag och jag ska storstäda!

Eller... jag hoppas att jag ska orka göra det ;)

Men allra först blir det till att klä på barnen och äta frukost!

Go morgon

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards