mamma-stina

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av stina andersson - 31 mars 2011 16:34

Idag har det varit riktigt fullt upp!


  • Jag har flyttat lillys säng, byrån, tv:n och tv-bordet.
  • Flyttat Lillys kläder till en garderob och en del av mina kläder till byrån så att hon nu får mycket bättre plats med kläderna.
  • Sköljt all disk och kört igång 2 diskmaskiner.
  • hängt och kört 2 maskiner med tvätt.
  • sopat och plockat bort alla leksaker ifrån köket, tv-rummet och hallen.
  • Burit ner datorn till källaren.
  • Burit ner en kartong och kläder som jag har rensat ur min garderob och en del Lilly kläder som är för små.
  • Bäddat sängen.
  • plockat bort disk, tvätt och leksaker ifrån vårat sovrum.

Har säkert gjort en hel del till, men minns inget mera just nu.

Men jag har iaf varit riktigt duktig, med tanke på att jag var trött och hängig igår.

Jag trodde jag skulle bli sjuk, men nu är energin på topp igen!

Barnen leker så himla bra på rummet just nu och jag kan få vila lite innan jag ska laga mat.

Idag blir det falukorv och makaroner tror jag.

Idag har det hänt en sjukt bra grej också.. det är tomt på smutstvätt i källaren :D

det var super länge sen!!! *he he*



Har sååå mycket som jag vill göra här hemma!!! Såna här "speciella saker som man aldrig hinner med".

Jag skulle vilja tvätta fönstren i hela huset, plocka av alla bänkar köket (men det är typ omöjligt eftersom det är så mycket saker där som jag inte vet vart de ska). Sen vill jag också rensa ut en hel del av barnens leksaker (igen), för nu har det blivit precis som förut att de bara slänger ut dem över hela golvet....

Nej, nu vill jag ha ordning och reda här. Hinna med annat än bara städa, tvätta och diska.

Fixa huset som man själv vill ha det och göra så man trivs med att bara vara hemma! Jag trivs med att vara hemma, men man har som inte riktigt tid att bara sitta still en stund. Då ser man ju allting som man skulle behöva göra!

Så där ja.... nu är det dax för mig att resa på häcken och ta mig ur sängen. :)

Av stina andersson - 31 mars 2011 08:20

Så där ja... nu är det torsdag och dagis igen.

Jag blev väckt halv 8 av de busiga små liven.

Runt halv 9 ska jag kliva upp och klä på dem.

Sen bär det av till dagis och sen hem och städa :D

alltid lika roligt! :P


Här är några bilder från igår som jag inte orkade ladda upp då...

     

Mina två äldre flickor kom in med tofsar i håret som de hade gjort själva!


Nu ska jag kliva upp

Go morron

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards