mamma-stina

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av stina andersson - 14 mars 2011 20:58

Idag är det måndag och det blev en bus och rolig dag!

När jag hade hämtat barnen på dagis fick de byta leksaker.

De fick välja saker inne som de sen bytte ut mot andra som är ute i kartonger.

Sen var vi ute i någon timme innan vi gick in och lekte prinsessa

och lagade mat!

Barnen hade riktigt kul och sover nu som stockar..

     

bus ice ville att jag skulle kasta is till honom.

Undrar vad namnet kommer ifrån va?? ;)

         

Lilly, Julia och jag

   

Lilly och Moa

        

Här har vi mina bus ungar Julia, Moa och Lilly ute i solen


Mina prinsessor!



Nu ska jag titta på en unge i minuten och sen duscha...

Tack å hej leverpastej  

Av stina andersson - 14 mars 2011 12:05

Igår såg vi "män som hatar kvinnor", vilken vidrig film!

Men när vi hade sett ca 3/4 av filmen så såg vi att

vi hade sett slutet redan!

Oj då... Men nu fick iaf se början också!


Idag har jag skjutsat Moa och Julia på dagis coh sprungit

in på affärn en sväng.

Sen hem och lägga Lilly (som fortfarande sover) och köra igång en

tvättmaskin. Jag har precis plockat ihop leksaker på övervåningen

och rensat in all ren tvätt i garderoberna!

Nu ska jag vila till mig lite innan Lilly vaknar.

Då ska vi nog leka lite tillsammans eller så får hon hjälpa mig att diska.

Då blir hon glad min lilla tjej!


Jag har tänkt på en sak...

Lilly är 1år och ca 1månad. Jag tycker att hon är så himla duktig...

Om man ber henne att hämta en sak så gör hon det.

Hon försöker ta på sig skorna själv och kan redan ta på sig mössan.

Visserligen blir det lite si och så med resultatet, men hon försöker verkligen!

Jag tror inte direkt att Julia och Moa höll på som Lilly gör, i den här åldern!

Så himla roligt att se henne försöka hela tiden.

Hon blir RIKTIGT SUR om hon inte får gå själv ute... vilket kan bli lite problematiskt

ibland när det är halt!

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards