mamma-stina

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av stina andersson - 25 mars 2011 15:36

Jag hade lite att göra så jag kladda lite och fluffade lite (smink och hår).

Moa sover. Men de andra ville så fint vara med på kort med mig!

    

Jag håller med Lilly allra mest!


 

Jag och Lilly gumman!


 

Jag och min fina Julia... är vi lika nu då?

 

Japp... jag hade lite tråkigt... Julia kom in och sa:

"mamma, vad fin du är!du har bytt tröja!" :)

Av stina andersson - 25 mars 2011 14:26

När jag skulle bädda sängen...så ville inte Ice flytta på sig...

Nej, han skulle ligga kvar UNDER lakanet ;)

 

Ice ligger under lakanet och myser. Sen kom han på att han inte kunde komma ut, då blev det inte lika kul. men jag stod såklart bredvid och hjälpte honom ut igen! :)

Av stina andersson - 25 mars 2011 14:02

Idag är det ÄNTLIGEN fredag och här är det full rulle.

Jag har kört igång en tvättmaskin, plockat ur diskmaskinen och kört igång en ny, städat barnens rum, vårat sovrum och köket och bäddat rent i våran säng.

Sen ska jag bädda rent i ungarnas också, men de lekte så bra där just nu.

Här har Julia och Moa sovit tillsammans i några nätter nu! De myser tillsammans och är så bra kompisar, känns bra!

Sen har Julia och Moa bakat snoddas med mig.

Och de blev super goda!

      

Mina små provsmakare!


    

De sitter och väntar på kakan. Visst ser den god ut va?!


 


   Och resultatet blev.... Tummen upp!


Igår tog jag fram legot/duplot så de fick leka av sig lite innan de skulle

gå och lägga sig. De gillade verkligen det, alla tre!

         

Mina små legobyggare!

Men Lilly bygger inte så mycket utan körde mest polisbilen!


Senare idag ska vi åka till mamma och äta våfflor.

det är ju våffeldagen idag, så varför inte göra det tillsammans?! :)

Ha en super bra dag alla!

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards