mamma-stina

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av stina andersson - 5 mars 2011 21:41

Idag har varit en toppen dag!

Vi har varit hos mamma och anders!

Igentligen skulle vi vara hemma och göra absolut ingenting, men det slutade med att vi for in till dem och åt middag tillsammans.

Vi blev bjudna på tacos och sen semlor till efterätt!

Så nu är jag super duper mätt!!!!

  Idag har Moa varit knasig i håret HELA DAGEN! Fast såklart lite extra knasig här!

Julia tittar på tv hos "mommen". Min lata lilla soffpotatis ;)

Lilly äter Tacos.

   

Lilly och Moa busar lite här hemma...

  

Min fina lilla Julia!


Sen har vi såklart ätit lördagsgodis som vi handlade på Willys. De hade extrapris på godis, så det var man ju "tvungen" att handla :)

Nu ligger alla barnen här i våran säng och myser med oss.

Men jag tror att jag snart ska tvinga dem att sova i sina egna sängar.

Det är så himla mycket skönare att vakna och sova när det inte är 5st personer i sängen (plus en hund)...

Imorgon ska vi nog inte heller "göra någonting", men man får väl se..

Som sagt... kul dag med full fart...

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards