mamma-stina

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av stina andersson - 11 mars 2011 17:02

Just nu är jag bara så sjukt trött!

Ligger i sängen och är sådär halv död just nu!

I morse när jag klev upp kände jag att jag hade ont i halsen.

Dagen fortsatte till stan och jag började känna mig mer och mer hängig!

Nu ligger jag i sängen och har lite feber... Men som tur är så är det inte så mycket feber. Per-Arne fick åka på jobbet så jag blev själv med barnen, så det är en himla tur att de sköter sig själva!

Lilly och Julia har tebjudning på rummet medan Moa läser sin tom och jerry tidning!


Idag... ÄNTLIGEN, fick Julia sina prinsess handskar som hon har velat ha ett tag nu!

Hon har "sparat" pengar till dem nu. D.v.s hon fick pengar av andra till dem ;)

 (t. ex. sina föräldrar)

Men nu har hon dem och hon är super lycklig!

Normalt brukar barnen aldrig få såna saker eftersom vi aldrig har några pengar över. Men ibland får man lyxa till det lite och köpa en varsin tidning :)

  


    

Knasiga Julia med sina fina prinsess handskar


Nu ska jag snart gå ner och göra korv med bröd till barnen.

Själv vill jag inte äta direkt, men man måste ju så man har lite energi kvar!


Av stina andersson - 11 mars 2011 08:18

Idag är det fredag och dax att åka och storhandla!

Skåpen ekar tomma så nu måste vi handla igen!

Jobbigt att göra det, men skönt när det är färdigt!

Speciellt när man hela månaden bara kollar i frysen efter middag istället för att åka

på affärn varje gång man ska äta middag!

DET känns iaf bra!!

Nu ska jag kliva upp och klä på barnen. Sen blir det lite frukost (det som finns kvar) och sen bär det av till stan.

Fast först till mamma som så snällt är barnvakt idag!!! TACK MAMMA!  

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards