mamma-stina

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av stina andersson - 4 mars 2011 21:37

En super duper bra låt!


Av stina andersson - 4 mars 2011 20:48

Här är lite bilder från dagen...

                

Från imorse innan jag hade klivit upp. De lekte i Ice säng. 

       

Här busar mina små busar i köket. 

      

Och här hjälper Moa mig att städa.

Alla tre små busarna var hur duktiga som helst att städa.

De hjälpte till att dammsuga, torka golv och torka överallt.


Själv har jag precis badat barnen och lagt dem. Moa och Lilly sover medan julia ser slutet på kvällsfilmen.

Perran kom precis hem så nu ska jag mysa ihjäl honom innan vi ska sova...

nattis

Av stina andersson - 4 mars 2011 19:03

Idag har jag och barnen varit riktigt duktiga.

Jag började dagen med att fråga vad de ville göra idag.

Vi kom fram till att Lilly ville dansa (hon dansade när vi frågade), Moa ville leka kurragömma och Julia ville byta gardiner.

Sen ville jag diska och tvätta.

Och sen tillkom måla och städa.

Vi hann faktiskt göra allting. Jag har inte hängt tvätten än, men de är färdiga iaf.

Vi dammsög och torkade golv i hela undervåningen och torkade av alla skåpen.

Sen åt vi pyttipanna som jag stod och lagade i flera timmar! Minre kul, men gott var de iallafall!

Nu ska jag alldeles strax gå och lägga barnen, men avvaktar en liten stund till.

Och inget fredagsmys blev de heller eftersom han var tvungen att fara till verkstan igen... Men det gör ingenting för jag är iallafall för trött, och barnen med för den delen!

Bilder kommer sen när tiden faller på...

nu drar de i mig så nu ska jag gå och leka på deras rum en stund.


Av stina andersson - 4 mars 2011 10:35

idag är det fredag (om någon har missat de?!)...

Barnen vaknade klockan 7... *jippie*... men jag låg iaf länge i sängen efter det!

Är faktiskt inte så farligt trött ändå....

Vad händer idag då?

Jo... vi har redan klätt på oss och ska snart gå ner och äta frukost.

Sen har vi ingen aning. Tror barnen ska få bestämma en sak var...

men ikväll blir det fredagsmyyysss!!!

med ostkrokar och en bra film! Hoppas vi på iallafall!

Ha en bra da, de ska jag ha!

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards