mamma-stina

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av stina andersson - 29 mars 2011 15:54

Idag har jag hämtat paketet till en ny buzzador undersökning.

Nestles smoothie.

Barnen gillar den och den är definitivt lätt att ta med. Men jag skulle vilja ha fler smaker att välja på, men det lär väl komma snart ;)

Lilly fick gå omkring med den på golvet för att testa hur mycket söl det blev.

Imponerad, det bev inget söl alls!

Den är alldeles lagomt trög så att den är lätt att dricka med sugrör och inte rinner för fort. Tex. festis behöver man ju bara trycka på så sprutar det över halva rummet!


Av stina andersson - 29 mars 2011 15:40

idag känns det precis som att jag har suttit i bilen hela dagen.

Imorse skjutsade jag barnen till dagis och på vägen hem svängde jag in till perran och frågade om vi skulle åka till myrviken för att hämta och lämna lite paket.

Han hade tid då så vi for dit, lämnade paketen, hämtade ett paket och sen tillbaka till garaget för att lämna perran igen.

Hem och hann städa lite. Eller igentligen inte städa alls. Jag hann rensa lite grejor på sovrummet, köra igång en tvättmaskin, bädda rent, sortera tvätten och diska.

Sen upp till dagis igen för att hämta barnen.

Hem igen och hämta perrans internet dosa som han bad mig hämta och upp till garaget igen. Inte förrän vid halv 3 var jag hemma och visste att jag inte skulle behöva köra bil något mer!

Känns riktigt skönt att bara får ligga i sängen en liten stund just nu!

Men alldeles strax ska jag gå ner och laga lite middag. Idag är det Julias favorit middag.

Blodpudding och bacon. Men jag ska äta gröt ;)

Är inte direkt super kär i blodpudding....

*hmm* undrar vad man ska göra mer idag då?!


Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards