mamma-stina

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av stina andersson - 12 mars 2011 21:52

Här kommer en massa bilder från igår. Jag orkade inte lägga ut dem då, men nu föll orken på!

Igår busade barnen jätte mycket medan jag var jätte trött och satt på golvet.

men enligt dem var jag med och busade ;)


   

De här bilderna var från idag... Mina små tjejer!


      

Moa var prinsessa igår och Lilly var SUPER BUSIG! Julia var still för en sekund ;)

   

Julia skulle göra ALLT för att jag inte skulle kunna ta kort på henne...

Vet inte riktigt vem av oss som lyckades... :)


      

Middagen igår.... *mums* 



 

Min fina fina Lilly idag!

  

Julia min fina prinsessa, idag!

Älskade Moa var på "flirthumör" igår... Prinsessan min!  

Av stina andersson - 12 mars 2011 20:45

Tjohooo! Nu är det lördag igen *gilla*!

Var till mina svärföräldrar och åt mat idag och hem fick vi med oss en viss liten tjej!

Barnens låtsas kusin (kan man nog säga) så nu ligger alla tre i hennes säng.

För självklart kommer hon inte få sova själv inatt! ;) Barnen är så himla glada att hon fick följa med oss hem!

De har precis ätit lite yoghurt blandat med kräm till kvällsfika... Låter inte så gott, men är faktiskt det! Julia fick den idén för ett tag sen så jag var tvungen att smaka.

Det var faktiskt gott!

Nu ligger barnen och tittar på "dumma mig" innan de ska sova!

Riktigt lördags mys.


Själv sitter man och kikar på melodi festivalen för första gången i år!

Fick mig precis en favorit... Nicke Borg! Ser inte alls för fager ut, men låter kanon i rösten! :)

Lördag och tv... självklart slinker det ner lite gott också... *ha ha*

Men nu ska jag vila mig lite så jag blir frisk!



Ja just det.. glömde nästan skriva att på vägen hem stötte vi på en älg mitt på vägen. Men Självklart gick det bara bra.

Vi hann stanna innan. Men det märktes på älgen att den är van vid bilar för den lunkade verkligen över vägen.

Man är ju (som tur är) van vid att det kan vara älg där. En riktig "älg-sträcka" ;)

Av stina andersson - 12 mars 2011 14:26

Nu sitter jag här uppe i garaget.

Vi har precis satt ihop verktygsskåpet och det blev hur bra som helst... typ ;)

Jag har fått mer feber idag, men vill vara med Perran

eftersom det är helg! Helg=umgås!!!

Barnen är hos min kära svärmor och svärfar!

Där har dem det bra och får leka av sig lite!

Skönt för mig att få vara med perran och inte behöva

tänka på barnen nu när jag är sjuk.

Idag ska Per-Arne laga middag och det blir snitsel (stavning?!) och pommes.

Tror det blir super gott!


Nu ska jag alldeles strax lägga mig en stund och vila ögonen så man orkar

med resten av dagen!

//en trött en!

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards