mamma-stina

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av stina andersson - 13 mars 2011 20:02

Nu har söndagen flugit iväg och jag är trött!

Julia och Moa ligger i varsin säng och tittar på dora dora dora utforskare!

Lilly är inne hos dem och leker tills jag ska lägga henne.

Jag har ingen lust att lägga henne just nu för jag vill ju sova lite längre än tll 7 imorgon eftersom jag fortfarande är förkyld!

Här kommer lite bilder från dagen S=söndag!

   

Lilly, Julia och Perran

Ice som nu ligger och sover!

     

Jag, mamma stina :)

Lilly, Julia och bakom dem är Perran


 

Min älskade Moa 

  

Lilla Lilly gumman   

  

Min lilla prinsess Julia!  


Nu ska jag lägga Lilly. Skriver senare...

Av stina andersson - 13 mars 2011 13:57

Idag är det vilodagen! Får man sova hela dagen då?

Jag mår inte alls bra idag.

Funderar på om man har någon vitamin brist i kroppen eller någonting

för det här är inte helt rätt! Är rejält förkyld också,

så tröttheten beror troligtvis på det, men man vet ju aldrig!

Imorgon är det måndag så då måste man vara utvilad igen för då är

det fullt upp vardag igen!

Jag har sån himla tur att jag har Perran som tar hand om allting idag!

han har städat, tvättat, diskat och tagit hand om barnen hela dagen!  

Love him so!


nu ska jag vila igen... Go kväll ;)

Av stina andersson - 13 mars 2011 08:00

Idag känns det verkligen som vardag..

ALLA barnen vaknade klockan 7 i morse. Inte alls skönt, men bara att kliva upp och underhålla dem!

Jag är så sjukt trött som det bara går att blir, men sitter iaf upp ;)

Ska alldeles strax ta mig ur sängen (igen) och fixa lite frukost!

GO MORGON

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards