mamma-stina

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av stina andersson - 28 mars 2011 15:04

Idag är det vardag igen, men det har inte riktigt känts så!

Vi började med att skjutsa barnen på dagis. Sen for jag, mamma,

 Ice och Lilly var ner till min farmor och grattade henne i efterskott.

Hon fyllde igentligen år igår.

Sen hem igen och städa färdigt i köket, hallen och tv-rummet.

Disken hann jag ju faktiskt också med och dessutom körde jag igång en tvättmaskin.

Sen hämta barnen på dagis igen och alldeles nyss har jag hängt tvätt och kört igång en maskin till.


Just nu ska jag vila till mig lite med datorn innan man ska fortsätta med städningen.

Barnen leker så bra inne på rummet med duplot som jag precis

 plockade fram igen.


Strax ska jag rensa den rena tvätten in i garderoben och byta lakan

i sängen igen.

Sen borde klockan vara så pass mycket att jag ska göra middag.

Idag blir det

  • Kokt potatis
  • Brun sås
  • Kokta grönsaker
  • kött

Hoppas att det ska blir gott, men det tror jag nog!

Tjingeling ;)


Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards