mamma-stina

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av stina andersson - 3 mars 2011 20:16

Nu är de kväll och alla barnen ligger i sina sängar.

Lilly sover medan Moa och Julia tittar på sin kvällsfilm.


  


            


Jag har precis spelat lite spel och lagt pussel med barnen. men Lilly var så himla trött att det bara inte funkade längre..

Då var det bara att lägga lill tjejen min!

Julia och Moa kröp i säng strax efter de också eftersom de är trötta de med!

Jag vet faktiskt inte ens vad jag ska göra nu. Mycket pga att perran for upp till garaget igen. Han har fått lyften idag så han ska gjuta en platta till den.

Och eftersom han har fullt upp på dagarna så får det bli på kvällen.

Men det gör ingenting, för imorgon ska jag kidnappa honom och ha fredagsmys!

Då ska vi se på "dumma mig" förhoppningsvis.

Men man lär ju vara för trött eller så är barnen för trötta för det!

imorgon är det fredag och jag ska förhoppningsvis inte göra någonting!

Jo... jag ska köra två tvättmaskiner    


Ska nu se färdigt på sveriges värsta bilförare innan jag ska gå ner och kanske diska lite.

Vet inte alls....

Vilket känns riktigt skönt! Annars är det mest fullspäckat schema när man mår bra!


Av stina andersson - 3 mars 2011 13:08

Äntligen!

Idag fick jag mitt paket från eleven.se

*tjohoo*

Jag är ju med i undersökningar på internet där man får pengar för det.

Nu hade jag 270kr och jag handlade för 250!

Fick hårfärg, tvål (för känslig hud), ögonskugga och en kajalpenna!

Ska bli as kul och skönt att äntligen få färga håret!

Gratis är gott va?! ;)


Nu ska jag hämta barnen på dagis och sen hem och slappa lite...


Av stina andersson - 3 mars 2011 07:54

Idag är det Torsdag och väckaren står på klockan halv 9.

Självklart vaknade alla barnen vid 7 så det var bara att vakna och kliva upp.

Jag har precis klätt på Lilly medan Julia och Moa klär på sig själv.

Idag ska Julia på teater med dagis och Moa ska på dagis.

Vad jag ska göra har jag ingen aning om.

Det enda jag vet är att jag ska göra färdigt det som jag inte hann med igår.

Alltså att städa hallen och vardagsrummet.

Sen ska jag plocka ur en diskmaskin igen och plocka i disken som står på bänken.

OCH självklart ska jag köra 2 tvättmaskiner och hänga dem. Plus att jag ska rensa den rena tvätten också... *hmm*

Oj då... jag visste en hel del som jag ska göra idag :D

Men allra först ska jag lägga mig i sängen och lata mig innan jag ska gå och göra frukost till mina små troll!

Go morron

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards