mamma-stina

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av stina andersson - 30 mars 2011 12:10

Igår

Igår bar jag in Lillys växa säng in i vårat sovrum!

Jag kan definitivt säga att den var tung och bökig att få in.

Först ner från gälla, över gården, in på altan, in i huset, uppför trappan och sen på platsen där den nu står!

Njae... jag tror att "nästa gång" jag ska bära en säng, ber jag om hjälp!

Men nu är den på plats och Lilly leker i den...

Såklart sover hon inte i den än, utan Jullia sov där i natt :D

 


Idag

Idag har vi mest lekt bort dagen.

Min mage mår inte så bra idag (magsjuka?!, det återstår att se)

så jag orkar inte göra en massa måsten just nu.

Men barnen har fått gjort lite påsk-i-färg täckningar som de ska skicka in till östersunds-postens tävling.

sen har jag hängt tvätt och måste igentligen diska, men

man får se hur magen fortsätter under dagen.


      

Bilder från imorse. Lilly, Moa och Ice i sängen.

Just då var Julia inne på rummet och klädde på sig.

        

Här har vi lite bus med barnen. Moa, Julia och Lilly.

Julia sa att hon va en blommig buske :)

  

Julia och Moa slåss


Julia testade mina snowboard skor.

Hon "åkte skridskor" med dem.


Just nu ska jag absolut inte göra någonting iaf!

vila och åter vila ;)

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards