mamma-stina

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av stina andersson - 9 mars 2011 21:34

Just precis nu är allting bara härligt!

Jag sitter med datorn i knät och små kikar på "shopgirl" på 8an.

Moa, Lilly, Ice och Per-Arne sover.

Julia har svårt att sova eftersom hon somnade på dagen istället.
Men hon håller sig på rummet så hon är väldigt lugn!

Det är så himla mysigt när man mår bra och får rå om sig själv!

Jag bara älskar mitt liv!

I filmen shopgirl så ser man en singelflicka som dejtar 2 olika killar.

Och jag känner mig bara så glad att jag redan har hittat den perfekta mannen för mig! Känns som att livet är lite för bra just nu, så imorgon kommer säkert vara en riktig "skit dag" ;)

Men man får leva i nuet!

Tänk om ändå alla kunde känna samma lycka som jag känner just nu!

Av stina andersson - 9 mars 2011 15:19

Idag kan man säga att vi har haft en pyssel dag...

Vi har gjort pärlplatter (som slutade med att de pekade och jag fick göra), spelat bräd-spel, spelat tv-spel och ritat.

Lilly har bara sovit ca 10min idag p.g.a att Ice väckte henne. Han blir helt galen när det snöar ute :D

Just nu leker barnen på deras rum medan jag gör absolut ingenting.

Bara vilar upp mig innan man ska laga middag.

Undrar bara vad man ska laga... Har funderat på kyckling och ris.

 

Här bygger de pärlplattor.

     

Här spelar vi spel. Tror det heter stall spelet eller något liknande.

En av barnens favorit spel!


      

och här spelar vi tv-spel.

Lilly är MYCKET med i spelet...

Vi spelar mario party (något av dem)... För visst heter det mario party va?! :)


Av stina andersson - 9 mars 2011 11:48

Idag är det onsdag och jag behöver inte åka någonstans!

Inget dagis, inga måsten!

Så idag tog/fick jag sovmorgon!

Tack mina älskade barn för det!

Så idag ska jag ta hand om barnen så mycket som möjligt.

Och vi börjar med att spela lite tv-spel.

Just nu spelar de nalle puh själva, vilket inte alls går så bra!

Det är typ första gången som de får spela tv-spel.

Men jag ska snart gå in dit och koppla in vårat game cube för då kan man

spela 4st samtidigt och då får alla vara med=INGET BRÅK!

Sen ska jag läsa lite saga för dem, rita lite och sen ska de få välja varsin

sak själva som de vill göra idag!

De bara älskar såna här dagar där de får välja själva vad de vill göra!

Nu ska jag gå in till dem...

men ha en superb dag alla!

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards