mamma-stina

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av stina andersson - 6 mars 2011 20:00

Imorse när vi vaknade funderade vi på vad vi skulle göra...Tillslut kom vi fram till att vi skulle åka till Djungelhuset...

Så idag har vi haft en super trevlig dag med barnen på djungelhuset!

Bättre helg än den här som varit kan det knappast bli!


         

                

Här är en massa bilder från djungelhuset!

Barnen hade hur kul som helst och skulle (om de fick bestämma själv)

 åka dit varje dag!

 

Julia är "ute och cyklar"...

   

Moa lyckades inte trampa så hon fick lite hjälp...

Är hon då "ute och rullar" ;)

   

Och Lilly är ute och kör med bilen... 


Här är lite bilder från vägen hem:

   

      


Sen när vi kom hem funderade vi på att ha en trevlig myskväll.

Men istället blev det färgnng av mitt hår...

Och samtidigt som jag tvättade ur färgen så fick barnen bada.

(bredvid duschen)

  

Så nu är håret brunt... :)

Blir nog bra när det har torkat...

men jag tycker de ser bra ut redan nu (blött fortfarande).


     

      

Så nu har mina änglar sina pyjamas på sig.

Lilly sover medan Julia och Moa väntar på

att vi ska gå ner till tv-rummet och ha myskväll.

Så nu har jag uppdaterat så jag kan gå ner och mysa!

Mys lagomt!

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards