mamma-stina

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av stina andersson - 3 februari 2011 22:20

När jag ska logga in på min blogg

så måste man skriva in en säkerhetskod

varje gång...

Den här gången skulle jag skriva BAJS!!!! *ha ha*

Av stina andersson - 3 februari 2011 21:41

Idag lekte jag och Julia att jag var en haj.

Hon skulle äta hajen.

Då låtsades hon som att hon skulle bita på mig.

Då sa hon " *mmmm* du smakar som kött"!!

*ha ha* Jag är tydligen riktigt smaskig!


DET HÄR ÄR SÅ HIMLA TYPISKT MIG:

*gaaahhh*

jag har ont i ryggen, benet och armen...

jag ramlade på isen idag...

ingen bra idé!

Blåmärken lite här och där...

Men jag överlever

                                       

"no danger on the roof" *hi hi*


Julia, Moa och Lilly sover iaf nu efter en

lååång och rolig dag.

Själv väntar jag på att Ncis ska börja snart (ca 11)

OM det är något alls...

För man vet ju aldrig med de där tv-stationerna.

De gör oftast som de vill iallafall!


Och vad händer imorgon då??

JO... förhoppningsvis inte så mycket...

Hoppas på sovmorgon iaf

  


Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig

GO NATT

         zzzzzzzzzzz           

    



Av stina andersson - 3 februari 2011 16:32

Idag fyller Lilly 1år!

  

Min lilla prinsessa har varit hur nöjd som helst under dagen.

UTOM när vi tog vaccin sprutan på bvc idag.

Inte så konstigt direkt att man blir lite grinig när

de sticker en och när de svider!


Men nu är det tårtkalas hela dagen för hela familjen.

(utom mig, för jag är duktig och äter inget sött)

    

Och Ice vill såklart också vara med...

Han får leka med ballongerna..

  


Lilly bara njuter av dagen och tar det bara lungt...

  

Nu sitter jag vid datorn en stund för att vila mig lite.

Snart ska de väl ätas lite mer tårta och kakor...

Tjo och tjohej


Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards