mamma-stina

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av stina andersson - 24 februari 2011 20:33

Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Jag tänker ungefär något sånt här:

"Helt okej dag idag, men jag skulle definitivt behöva tappa några kilon"

eller...

"De här kläderna ser jag tjockare ut i"

eller...

"de här kläderna sitter helt okej"

Det är aldrig bra utan man bara klagar på någonting varje dag.

Men jag tror att om jag skulle klippa och färga håret så skulle

jag få en hel del plus hos mig själv!

Men just nu trivs jag inte alls med mig själv!

Av stina andersson - 24 februari 2011 20:14

Vad har man gjort idag då?

Imorse for vi på bvc för att ha en helt vanlig 3års kontroll för Moa.

Barnen tyckte att det var hur kul som helst och de fick saker av "doktor Ulla" som de har visat för alla och varit stolta över!

Moa fick ett klistermärke och Julia fick klister-örhängen.


Efter bvc åkte vi till Dagis och lämnade de två äldsta.

Sen hem och lägga Lilly som var riktigt trött vid det laget.

Så när Lilly sov passade jag på att städa huset.

Diska, tvätta. torka bänkar, plocka av golv och sopa golv.

Ca klockan 13.30 var jag färdig. Lilly vaknade ca klockan 13.40

Vi åkte direkt och hämtade Julia och Moa. Efter det åkte vi för att hälsa på perran i verkstan och direkt ner till deras farmor efter det.

Hem igen och direkt ställa sig och laga mat.

Idag blev det kyckling i ugn, pommes, kokade grönsaker och bea sås.

Super duper gott!


Efter det har jag lagt barnen och försökt städa deras rum. Men det slutade med en hög med leksaker i mitten av rummet!

Nu ligger alla barnen i varsin säng medan jag kikar på sveriges värsta bilförare.

hoppas att perran snart ska komma hem, men troligen tar det några timmar till.

tur att jag redan är förberedd på att man knappt kommer få se honom förrän på helgen!! Men då är helgen toppen istället!

Saknar min älskling, men snart är det helg!

Nu tv och kanske lite choklad :)


Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards