mamma-stina

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av stina andersson - 15 februari 2011 19:39

Nu på kvällen har vi spelat kludd, ätit middag (kyckling, ris, sås, grönsaker) och badat barnen.

Lilly, mys och gos!  

 

Julia i sin fina pyjamas

    

Moa är ny badad och super fin!


Vi har städat deras rum idag.

Just nu så hör jag att de river ut leksaker.... men det såg iaf ut så här:

       

    

Julia och Moa myser efter badet!


Nu är det alldeles strax dax att lägga barnen

så jag loggar ut nu...

alldeles strax iaf...

Av stina andersson - 15 februari 2011 15:41

Moa sover i min säng, Julia sover i sin säng och Lilly leker bredvid mig!

Jag har precis stor städat vårat sovrum och barnens rum.

Jag har t.o.m skurat trappen, för hand!

Nu är den vit igen!


Jag ska väl gå ner och diska nu också så man

har någonting att äta på när man ska äta middag!

Apropå middag... jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska laga.

Men det löser sig alltid!

Ska snart gå ner och kika i frysen lite...

Men allra först ska jag sitta och njuta lite av att alla sover!

Så himla lungt och skönt

Av stina andersson - 15 februari 2011 11:08

Mitt drömbröllop.

Jag har aldrig riktigt tänkt att jag ska gifta mig.

Men OM jag skulle göra det så skulle jag vilja

göra det borgligt UTAN en massa människor som tittar på.

Bara jag, perran och barnen!

I lugn och ro...

Man skulle ju nästan kunna tro att jag är en blyg person...

MEN... det är just vad jag är!

*ha ha*

  

Av stina andersson - 15 februari 2011 11:03

Nu tror jag att Julia har blivit magsjuk. Men jag vet inte.

Hon är jätte lös i magen. Men det kan lika gärna

bero på något hon har ätit eller INTE ätit.

Så dagens läge är ungefär såhär:

Moa snorig

Julia magsjuk (eventuellt) och snorig.

Lilly snorig

Så idag får jag torka snor mest hela dagen!!

och inte fick jag sova så mycket inatt heller

eftersom Lilly hade svårt att andas genom näsan.

Det är inte lätt att vara liten!


Men trots alla sjukdomar hade jag tänkt att försöka

städa vårat sovrum och barnens rum.
För inte kan man bli frisk när det är en sån här röra i huset!

Tack å hej leverpastej

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards